Wednesday, May 27, 2009

PENIPU CUBA DI TIPU

<


Aminah yang merupakan bekas Ketua Wanita Parti Keadilan, adalah antara kumpulan awal yang berjuang bersama Parti Keadilan dan menerajui kepimpinan di peringkat negeri Pulau Pinang di samping aktif dalam pergerakan wanita di peringkat pusat.

Ha kan dah pecah tembelang. .kalau UMNO dah habis satu malaysia pakat dok canang kononnya orang BN nak beli Pati Bebas untuk masuk BN.Tapi kan dah kena batang hidung sendiri.

Tapi walau bagaimanapun kita perlu terbuka dan sedar diri.pepatah melayu selalu meyebut."Paku Dulang Paku serpih"penyudahnya "Hang lah setan hang lah Iblis".

Ni satu lagi yang buat aku sakit hati sangat. Dulu kata PAS pejuang ISLAM..Tapi sebaliknya .. macam gambar diatas tu .. dulu kata kita tidak boleh bersengkongkol dengan orang kafir.tapi ...apa dah jadi ni.
Dulu kata ... kita benci orang yang sokong BN kerana meraka sekular. Tapi PKR tu kan sokong BN. kira ok la sebab melayu tapi DAP tu apa.bangsa kafir laknatullah (Orang yang menentang hukum Allah)..
Ni semua buat kita semua serabut.



1 comment:

YANG GAMBI said...

gitulah caranya komunis nak pikat hati umat Islam, awak dah baca perlembagaan PKM, tak tujuk pun komunis anti agama........ banyak dah umat Islm kena tipu weh.......