Monday, April 20, 2009

KEMANA HALA TUJU SEBENAR PAS PARTI ISLAM SEMALAYSIA


Dulu masa saya kecil,setiap kali mendengar syarahan us.(penceramah PAS)menyebut kita orang Islam hendak lah berpandukan kepada Ajaran Agama ISLAM tidak boleh sama sekali mengikut jejak ,Yahudi dan Nasrani.sekira mana kita tidak mengikuti meraka ,meraka tidak akan meredhoi dengan apa yang kita buat.

Hari ini saya menjadi keliru apabila UMNO pada masa itu di tuduh Kafir kerana mengajak orang bukan Islam bersama-sama memenagkan perjuagan meraka BARISAN NASIONAL.

Hari ini Orang UMNO yang tidak mendapat tempat di hati UMNO dan tidak mendapat kepentingan keluar meyertai PAKATAN RAKYAT di terima masuk bersama PAS.kononya untuk menegak keadilan.DAP masuk .

Akhir-akir ini pulak yang dulu PAS menjadi satu parti yang bersih dan Shumul dalam mejejak kaki kepada pemerintahan Islam dengan pembawakan cara pemakaian sehingga kepada pertuturan tidak lekang dari mulut tentang negara Islam.....tut menjadi pak turut kepada keadilan dan Dap.yang terkenal dengan sikap sak sama .Keadilan nak bawa orang melayu kemana .DAP nak hantar melayu kemana pulak.yang saya lagi tak paham apabila PAS boleh ikut cakap orang bukan Islam..... macam mana ni aku tak paham ........aku pening ...

2 comments:

YANG GAMBI said...

Buat apa nak penin-penin, hang kan Ustaz juga, guna akai le......., pi la ceramah kat deme, sedarkan orang Melayu Islam, PAS nak tunjuk deme berpengaruh, sanggup jadi barua DAP, lebeh redha tipu orang Islam untuk berkuasa... benggali pakai serban pun deme panggil Al Fadhil Ustad........... sebeb itu lah ada Wakil Rakyat DAP baca dan tafsir ayat Quran dalam ceramah deme sambut dengan takbir..... sebab tu kawan panggil PAS, Parti Ajaran Sesat.

YANG GAMBI said...

Buat apa nak pening-pening weh, hang tu Ustaz juga, pi buat ceramah kat deme. PAS nak kan berkuasa, redha jadi barua DAP, PKR, sanggup tipu umat Islam yang mereke dapat bodohkan... sebab itu deme sambut dengan TAKBIR bila wakil rakyat DAP berceramah baca dan tafsir ayat Quran. Makna PAS sebenarnya PARTI AJARAN SESAT, gunakan Islam untuk tipu orang........ Tak tau ka.........