Tuesday, June 23, 2009

SIAPA TAK KENAL ANWAR

Dato Nik Aziz mengapa menghalau Dato Nasarudin keluar PAS kesian kat dia .....Orang muda baru nak belajar mengenal erti perpaduan di halau keluar pulak .dah tu suruh letak jawatan .tapi tak apalah biar dia masuk UMNO pulak boleh bantu cerita tentang Tok Guru dan membuat pemikiran baru .... agar apa yang dia bakal buat mencerminkan diri dia sendiri tampa terikat dengan DAP dan PKR yang sentiasa membuat Onar.

Dato seri Anwar Ibrahim merupakan orang yang sangat terkenal suatu masa dahulu ,kini mengapa menjadi caci maki orang pulak .kalau dulu bercakap untuk rakyat tapi sekarang kami tak jelas apa yg sebenarnya dato mahu.
Dulu Dato seri sering menghentam PAS dan sekarang dato menghentam UMNO dan barisan Nasional.Lepas ni dato mungkin hentam PKR pulak bila meraka tidak mengikuti telunjuk Dato.
Malang lah nasib rakyat malaysia yang tidak mengenal dato dan meyokong membabi buta....
Insaflah ...lupakan peristiwa lampau kita bina ummah gemilang dengan kerajaan yang sedia ada.jika ada kelemahan kita bantu memperbaikinya bukan menghancurkannya.umat melayu hari ini berpecah belah menjadi berpuak puak akibat tak tahu mana yang betul mana yang salah....
Tapi walaubagaimana pun UMNO masih boleh memberi harapan kepada kita orang melayu.tidak ada parti yang menyebut melayu selain UMNO.
PAS-Dengan wadah Islamnya.
tidak mengira bangsa asal islam.
PKR-Dengan Berbilang Bangsa.
tidak mengira siapa asal orang malaysia ok.
UMNO-Dengan semagat melayu.
melayu-(islam) penduduk tanah melayu sekarang (malaysia).


2 comments:

Media Siber said...

PKR menyerang DSAI? hahaa! amatlah diharap2kan ... Kes liwat dia akan dibicarakan sedikit masa lagi .. hahahahaha! :p

.@blogger.com said...

Salam,
Atas rasa keprihatinan serta hasrat untuk membantu dan bersama-sama berjuang,saya telah membina satu rangkaian link dalam blog Beranikan Hati, menamakannya Blogger Pembela Gabungansuara Anak Pahang dimana blog anda juga ada dalam senarai berkenaan. Harapan saya agar blog-blog berkenaan dapat diketengahkan dan mendapat kunjungan dari lebih ramai pembaca. Salam Perjuangan ~ bRAVEhEART