Thursday, July 2, 2009

SEDARLAH WAHAI MANUSIA

Orang-orang yg mempunyai kepentingan diri sendiri dan gilakan pangkat sahaja yg sanggup membakar semangat perkauman seolah-olah Kerajaan BN telah bertindak Zalim terhadap sesuatu Parti dan Kaum.

Setelah lebih 50 tahun merdeka ,kerajaan telahpun melakukan berbagai perkara supaya pembahagian kekayaan negara di bahagi sama rata mengikut kaum.

Rakyat perlu mengenepikan pengkhianatan pembanggunan di kalangan orang melayu sendiri yang sebenarnya didalangi oleh orang lain.Agenda ini untuk memastikan orang melayu terus kekal miskin dan hidup dalam kedaifan.

Didalam UMNO itu sendiri terdapat pengkhianat yang bertopengkan UMNO untuk mendapatkan projek kerajaan apabila projek itu diperolehi meraka akan meyerahkan kepada pihak yg ke 3 dan mengambil keyuntugan atas agin.tapi bila sampai waktu pilihanraya meraka mengatakan projek kerajaan tidak berkualiti dan rasuah.

Tentang pendatang asing masuk kenegara ini dengan begitu mudah dan banyak adalah disebabkan oleh pemberian peluang pekerjaan dengan mudah.contohnya di kawasan pembanggunan projek,untuk merendahkan kos projek meraka membenarkan pendatang tampa izin ini berkerja di sektor tersebut.

1 comment:

YANG GAMBI said...

Biawak berbulukan ayam, begitulah yang berlaku sekarang dikalangan umat Melayu............