Wednesday, March 25, 2009

PERHIMPUNAN AGONG UMNO 2009 SATU HARAPAN

Megah terasa bila mendengar perhimpunan bermula.Harapan setinggi mengunung kepada 2500 perwakilan untuk memilih yang terbaik bagi memacu kepimpinan Parti yang mewakili rakyat 25 juta.
Harapan dan cita-cita mula bermain di dalam benak hati .siapa yang bakal dipilih nanti.apakah meraka yang betul-betul memperjuangkan nasib 25 juta atau sebaliknya.

Kalau dulu kita lihat orang melayu megah dengan kebijaksanaan .melangkah dengan penuh keyakinan memakai baju melayu bersongkok hitam berkeris pahlawan.pada hari ini janganlah pulak melangkah lesu berkain pelakat.Saya takut membaca akhbar......Banyak cerita yang mengugat .banyak cerita yang meyayat hati berlaku didalam negara yang disayangi ini berterusan,pembunuhan setiap hari,penipuan menjadi-jadi,pemerkosaan sering terjadi.....
Pada hari ini kami rakyat malaysia anak watan negara merayu kepada 1500 perwakilan .bersihkan hati tekatkan semangat bangun membuat pembaharuan .celikkan minda meraka-mereka yang tertidur.bangunkan meraka yg dilamun cinta dunia.bersihkan UMNO agar orang melayu menjadi terbaik.seperti dunia mengenali kita ... teruskan perjuangan kita apa yang orang kata kita itu hak meraka yang penting kita melaksanakan tangguingjawab yang diamanah kan oleh ALLAH kepada kita.

No comments: